خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

اجرای طرح کلینیک تخصصی خدمت به مناسبت هفته بسیج  در لالجین

فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین از اجرای طرح کلینیک تخصصی خدمت به مناسبت هفته بسیج  در لالجین شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۷۱۵۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

اجرای طرح کلینیک تخصصی خدمت به مناسبت هفته بسیج  در لالجینعلی یوسفی‌کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر خدماتی پیش‌بینی شده در قالب کلینیک تخصصی شهید «قاسم سلیمانی» ارائه  خدمت کرد.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام‌شده با موسسات، نهادها و سازمان‌های خدماتی و حمایتی خدماتی شامل  خدمات پزشکی و ارجاع به پزشک متخصص، چشم پزشکی، دندانپزشکی و اهدا داروی رایگان در قالب این طرح ارائه شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین ارائه مشاوره حقوقی، میز خدمت مسئولین، مشاوره خانوادگی، خدمات اقلام غذایی، مشاوره روانشناسی و تحصیلی، ارائه خدمات به خانواده‌های آسیب‌پذیر و مشاوره کاریابی را از دیگر خدمات عنوان کرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات آموزشی توسط معلمان، جهادگر آموزشی و مشاوره املاک به اقشار آسیب‌پذیر در منطقه لالجین تصریح کرد: این خدمات به صورت رایگان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لالجین بسیج ارائه شد .

یوسفی‌کیا هدف از کلینیک تخصصی شهید «قاسم سلیمانی» را نگاه ویژه به مناطق حاشیه شهر که از خدمات و امکانات محروم هستند، بیان کرد و گفت: یکی  از ماموریت‌های بسیج حمایت از مردم محروم و امیدبخشی به آنان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار